اخبار

سخنرانی دکتر پیمان مولوی در ششمین کنگره صنعت حفاری ایران و سومین کنگره اکتشاف و تولید

سخنرانی دکتر پیمان مولوی در ششمین کنگره صنعت حفاری ایران و سومین کنگره اکتشاف و تولید
1397/11/27

 ششمین کنگره صنعت حفاری ایران که مقرر است همزمان با برگزاری سومین کنگره اکتشاف و تولید در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در در روزهای 4 الی 5 اسفندماه 97 برگزار گردد که در این راستا دکتر پیمان مولوی در پنل راهبردها و راهکارهای تامین مالی داخلی پروژه های نفت و گاز سخنرانی خواهند کرد.
 حضور در این کنگره از این رو بسیار ارزشمند است که کنگره صنعت حفاری و ا کتشاف و تولید به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای حوزه انرژی و بزرگترین رویداد صنعت بالادستی نفت ایران هرساله پذیرای بیش از 1200 شرکت کننده داخلی و خارجی از حدود 120 شرکت، مقامات رسمی دولتی، شرکت های ملی و بین المللی NOCs & IOCs تاثیرگذاران حوزه نفت و گاز و مدیران و متخصصان شرکت های خصوصی می باشد. 
ضمن اینکه این رویداد به عنوان گردهمایی سالانه فعالان و ذینفعان صنعت بالادست نفت و گاز ایران بستر مناسبی برای معرفی تکنولوژی های کارآمد، به اشتراک گذاری ایده ها و نظرات، اطلاع از چشم اندازهای آینده صنعت نفت و برقراری روابط تجاری فراهم آورده است. شرکت ها می توانند با استفاده از این بستر وضعیت بازار به طور کامل ارزیابی کرده و با توجه به حوزه، فعالیت کسب و کار خود را توسعه دهند. امسال و همزمان با برگزاری دهمین سالگرد کنگره، فعالان ا کوسیستم استارتاپی انرژی ایران نیز در قالب رویدادSTARTUP STREAM دور هم جمع شده و در مدت 2 روز ضمن تبادل نظر پیرامون چالش ها و فرصت های پیش رو، با استارتاپ های حوزه انرژی آشنا خواهند شد.
در این کنگره شاهد حضور شرکت های داخلی و بین المللی بزرگی در حوزه E&P ها و صنعت حفاری خواهید بود که می توانید به اعتبار برند تجاری خود افزوده و بازار خود را در عرصه داخلی و بین المللی گسترش دهید.