اخبار

کارگاه آنلاین آموزشی (چشم انداز بازارهای سرمایه گذاری ۱۴۰۰ ( Markets Vision 1400))

 کارگاه آنلاین آموزشی (چشم انداز بازارهای سرمایه گذاری ۱۴۰۰ ( Markets Vision 1400))
1399/12/23

 توضیحات وبینار

چشم انداز بازارهای سرمایه گذاری ۱۴۰۰
Markets Vision 1400


انسانی که جرات این را دارد که حتی یک ساعت از زندگی اش را هدر دهد هرگز ارزش زندگی را درک نکرده است
“چارلز داروین”


سال ۱۳۹۹ با فراز و فرود های شدید در بازارهای موازی در حال پایان است و در همین پایان نیز شاهد رونق بازارهای کالایی و آتی هستیم.
سال ۱۴۰۰ چگونه بازارهایی خواهیم داشت و روند اقتصاد کلان و ریسک های بین المللی و سیاسی چه تاثیری بر سرمایه گذاری ما خواهند داشت؟
یکی از مهمترین ریسک های سال ۱۴۰۰ نرخ بهره است و باید دید که آیا به سمت مثبت شدن نرخ بهره حقیقی خواهیم رفت یا خیر! در صورت مثبت شدن سناریو های سرمایه گذاری با زمان منفی ماند زمین تا آسمان فرق خواهد کرد.

در اولین مستر کلاس 4 ساعته آکادمی مولوی در انتهای سال ۱۳۹۹ به بررسی چشم انداز بازارهای موازی خواهیم پرداخت.

اول
از ساعت 17 تا 17:45
بررسی اقتصاد کلان ایران که در آن به فاکتورهای اقتصاد کلان قبل و بعد از انتخابات و با ادامه و پایان تحریم ها و سناریو های حاکم خواهیم پرداخت

دوم
از ساعت 17:45 تا 18:30
بررسی بازار سرمایه ایران دومین بازاری است که به بررسی آن خواهیم پرداخت تا بسیاری از فعالان بازار سرمایه به رویکردی اجرایی در این خصوص دست یابند و بتوانند تحلیلی برای سال ۱۴۰۰ داشته باشند. آیا بازار سرمایه محلی پر ریسک برای سرمایه گذاری خواهد بود یا شاهد بهبود اوضاع خواهیم بود؟

سوم
از ساعت 18:30 تا 19
نرخ دلار در کنار رخ بهره حقیقی از مهمترین ریسک های سرمایه گذاری در ایران در ۱۴۰۰ هستند. به بررسی سناریو های نرخ ارز خواهیم پرداخت و بررسی خواهیم کرد که کدام گزینه ها محتمل تر و تاثیرش بر بازارهای موازی چگونه است.

چهارم
از ساعت 19:15 تا 19:45
بازار املاک مستغلات علارغم نظر کارشناسان افتی را شاهد نبود و باز هم همان جملات تکراری و وعده های سر خرمن کاهش قیمت را در سال ۹۹ شنیدیم، سال ۱۴۰۰ آیا بازار مسکن به خواب خرسی می رود یا همانند سال ۱۳۹۹ خواهد تازید و بازاری گاوی را شاهد خواهد بود؟ عوامل تاثیر گذار کدامند و چه تاثیری بر روی این بازار خواهند داشت؟

پنجم
از ساعت 19:45 تا 20:15
بازار طلا، همواره مورد اعتماد بوده است، بررسی سناریو های بین المللی بازار طلا و نقره جهانی و روش سرمایه گذاری در این بازار را بررسی خواهیم کرد

ششم
از ساعت 20:15 تا 20:45
جهان رمز ارزها به کجا خواهد رفت؟ بررسی جنبه های قطع دسترسی به شبکه شاپرک صرافی های رمز ارز در ایران، آینده رمز ارزها در سطح جهانی و البته ایران و استراتژی های سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها با رویکرد مدیریت ریسک آخرین بخش این مستر کلاس 4 ساعته است

توصیه می شود قبل از شروع برنامه ردبول REDBULL فراموش نشود!

پنج شنبه 28 اسفند 1399
ساعت 17 الی 21

جهت ثبت نام در وبینار لینک زیر کلیک نمائید