اخبار

کتاب رقص بازار ها (منتشر شد)|

کتاب رقص بازار ها (منتشر شد)|
1402/02/06

 بعد از سالها فعالیت بسیار خرسندم که اولین کتابی که به رشته تحریر درآورده ام منتشر شد و آن را با شما همراهان ارجمندم به اشتراک می گذارم،این کتاب در باب موضوعی است که بسیاری را درگیر خود کرده است :
 بازارهای موازی سرمایه گذاری.

 نام کتاب رقص بازارهاست و دلیل انتخاب این نام هم رویکردی است که سالهاست تلاش کرده ام در فضای اقتصادی ایران بر رویش کار کنم. حرکتی رولر کوستر وار مانند قطار های شهر بازی، حتی سعی کردم طرح روی جلد هم نمایی باشد از فضایی که در ان هستیم، هیجان و البته ریسک.
بازار سرمایه از ۱۹ مرداد ۱۳۹۸  در ۳۶۵ روز منتهی به  ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ معادل ۶۵۷٪ بازده داد، بعد از سقوط بورس تنها پس از یک ما و نیم بازده بازار های موازی طلا، دلار و مسکن به به بیش از ۵۵۰٪ در ۳۶۵ روز گذشته اش رسید. این یعنی چرخه بازارها و رسیدن بازده بازار های موازی به عدم تعادل در رشدی که بازاری به بزرگی بازار سرمایه داشته است.
 اما این کتاب در باب سیاستگذار نیست بلکه دریچه ایست برای بهتر دیدن چرخه های بازار های موازی و رویکردی که هر فرد برای تصمیم گیری در بازار های موازی ایران نیاز دارد، کاش در کودکی به ما در باب سرمایه گذاری در  بازار های موازی می گفتند اما کودکان ما خوش شانس هستند که کلی داده و اطلاعات مفید این روزها در سراسر جهان برای بهتر تصمیم گرفتن اقتصادی در اطرافشان هست.

همراهان ارجمند می توانند جهت تهیه کتاب در جشنواره انتشار اولین کتاب پیمان مولوی با تخفیف  کافی استبا شماره های ۰۹۱۲۰۷۱۱۴۳۳ و۰۲۱۸۸۳۳۳۲۶۴ در تماس باشید.

هزینه ارسال کتاب در تهران و شهرستانها میهمان موسسه مولوی هستید.

به امید آگاهی و مطالعه بیشتر که کلید توسعه هر کشور و فردی مطالعه و آگاهی است.